Щрак! Пробация???

Цитати:

На въпрос дали е очаквал да му бъде повдигнато обвинение заради осветляването на Алексей Петров Петков каза: “Аз не съм споменавал името на г-н Алексей Петров по никакъв повод. Не съм притеснен, защото много добре знам какво съм казвал, как съм го казвал, както и какво не съм правил. Нямам никакви притеснения. Нямам основания да се притеснявам”.

Този е от статията “Има повече от една разработка срещу ДПС” на Степан Хиндлиян в Медиапул.

Така.

Горният “Петков” е Румен Петков, народен представител, доскорошен министър на вътрешните работи на Републиката. Същия, който пропусна да дремне в нощта на 26 срещу 27 март тази година (преди около 200 дни), за да “поработи” с избрани от него информационни средства – ето така:

Половин час след полунощ (в 00:36 ч.) на 27 март агенция ФОКУС информира будните си читатели, че някой бил казал, че “…бившият служител на Специализирания отряд за борба с тероризма Алексей Петров е присъствал на срещата на министъра на вътрешните работи Румен Петков с Галевите…”.
Шест часа по-късно “запалката” щрака и в 07:12 ч. отново във ФОКУС попада прословутия анонс, в който г-н Петков НЕ споменава имената “Алексей” и “Петров” – просто защото на въпроса “дали Алексей Петров е “въпросният секретен сътрудник”” главата на министерството предпочита да изрази своето изумление от “разкриването на един кадрови офицер”, за който е “необяснимо” (на главата) “как може да се достигне до такова падение, в което да бъде изваден на показ един служител, който и без това е имал неприятности в миналото”. Ето го отново този цитат:

…на въпрос дали Алексей Петров е “въпросният секретен сътрудник” и обявяването му вчера от Ваньо Танов не дискредитира ли секретните сътрудници на полицията,министър Румен Петков заяви пред “Фокус”: “Изумен съм от изявлението на Танов. Политическата спекулация достига до разкриването на един кадрови офицер. Политическата низост на един общински съветник от ГЕРБ, провалил се кандидат-кмет на Русе, доведе до там да бъде разкрита самоличността на един офицер на прикритие, който впрочем аз съм наследил в министерството и което е работил с министри преди мен, и е бил отличаван за добрата си работа в полза на държавата. Политическата спекулация и стремежът за политиканстване в този случай нанесе много тежък удар върху министерството чрез разкриването на офицер под прикритие, но нанесе удар и върху агенцията, защото този наш служител днес е служител в Държавната агенция за национална сигурност (ДАНС). За мен е необяснимо как може да се достигне до такова падение, в което да бъде изваден на показ един служител, който и без това е имал неприятности в миналото. Поразен съм. За мен това е такова падение, от което по-надолу не може да се слезе

Обаче!

Нощният работен ден вече е преминал в дневен такъв и главата се изява на специален извънреден “брифинг” (и без това отпреди няколко часа главният му секретар е арестуван, та няма кой да пречи, на главата, да дрънка!) – тъй като е пропуснал да спомене което и да е от имената на онзи служител, с неприятностите (в миналото!), следва потвърждение, представено например от dnes.bg в информацията, озаглавена “Плачът на Петков за “Запалката”” в 11:53 ч., от която ще цитирам само следното:

„Този цинизъм трябва да има някаква граница“, каза вътрешният министър Румен Петков.
Петков отбеляза, че казаното за доц. Алексей Петров е отвратително и показателно докъде може да стигне политическата низост.
Алексей Петров е работил с двама министри на МВР“, изтъкна Петков, който бе категоричен, че името на Петров не е трябвало да бъде огласявано.

Е, и това, де:

„Тези, които се опитват да намерят нещо за хвърленото за “Запалката”, трябва да знаят, че ще стигнат до кривата круша“, каза Румен Петков.

Щ?Трак…?

 



новини | лица | документи | дискусии | избори | връзки | за нас | блог | архив

ДСБ Триадица

Leave a Reply

