Христос Воскресе!


[17:9] Аз за тях се моля; не за цял свят се моля, а за тях, които си Ми дал, защото са Твои.
[17:10] И всичко Мое е Твое, и Твоето Мое, и се прославих в тях.
[17:11] Не съм вече в света, но те са в света, а Аз ида при Тебе, Отче Светий! опази ги в Твоето име, тях, които си Ми дал, за да бъдат едно, както сме и Ние.
[17:12] Когато бях с тях на света, Аз ги пазех в Твоето име; ония, които си Ми дал, опазих, и никой от тях не погина, освен погибелния син, за да се сбъдне Писанието.
[17:13] А сега ида при Тебе и казвам това в света, за да имат в себе си Моята радост пълна.
[17:14] Аз им предадох Твоето слово, и светът ги намрази, защото те не са от света, както и Аз не съм от него.
[17:15] Не се моля да ги вземеш от света, но да ги опазиш от злото.
[17:16] Те не са от света, както и Аз не съм от него.
[17:17] Освети ги чрез Твоята истина; Твоето слово е истина.
[17:18] Както Ти Мене прати в света, и Аз ги пратих в света;
[17:19] и за тях Аз посветявам Себе Си, та и те да бъдат осветени чрез истината.
[17:20] И не само за тях се моля, но и за ония, които по тяхното слово повярват в Мене,…

Разпятие-спасение

… и традиции

 



новини | лица | документи | дискусии | избори | връзки | за нас | блог | архив

ДСБ Триадица

One Response

  1. Во Истина Воскресе!
    Днес наше момче е написало нещо наистина изключително и си позволявам да го предложа на вниманието Ви – http://templar.blog.bg/viewpost.php?id=187712

Leave a comment